مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-30سياسي

رازوجرگان نیازمند تجهیز و افتتاح سریع تر بیمارستان صحرایی


با توجه به قرار گرفتن خراسان شمالی در مسیر زائران حرم رضوی و وجود یک بیمارستان مرکزی مختص بیماران کرونایی و حجم بالای مراجعه کنندگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در ارتباط ویدیو کنفرانس با رییس جمهور خواستار تسریع در افتتاح بیمارستان صحرایی ارتش در راز و جرگلان شد و همینطور اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن خراسان شمالی در مسیر زائران حرم رضوی و وجود یک بیمارستان مرکزی مختص بیماران کرونایی و حجم بالای مراجعه کنندگان، نیازمند افتتاح سریع تر بیمارستان صحرایی شهر راز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش های بسیاری در حوزه مدیریت بیماری کرونا در سطح استان شده، گفت: برای کاهش سویه جدید این بیماری کرونا و کاهش حجم مراجعان بیمارستان صحرایی با تامین نیروی انسانی می تواند این مشکلات را به حداقل برساند.

استاندار خراسان شمالی، افزود: تاکنون 33 هزار و 658 نفر به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که از این تعداد 29 هزار و 820 نفر مرخص شده اند و متاسفانه از ابتدای بیماری کرونا تاکنون 2102 نفر جان خود را از دست داده اند.

گفتنی است، بیمارستان صحرایی که توسط ارتش در شهرستان رازوجرگلان ایجاد شده، هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بالا، نیازمند تجهیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رازوجرگان نیازمند تجهیز و افتتاح سریع تر بیمارستان صحرایی

رازوجرگان نیازمند تجهیز و افتتاح سریع تر بیمارستان صحرایی