مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-30اقتصادي

اجرای طرح آبرسانی به 23 روستای استان مرکزی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، 16 پروژه آبرسانی در روستاهای استان به بهره برداری میرسد و عملیات اجرایی یک پروژه آبرسانی نیز ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک یوسف عرفانی نسب در جمع خبرنگاران اظهار داشت : با بهره برداری از این  پروژه ها ، 23 روستای استان از آب شرب پایدار بهره مند می گردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اعتبار هزینه شده در اجرای طرح های آبرسانی در قالب 16 پروژه را  241 میلیارد ریال عنوان نمود و از مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح آبرسانی به پروژه ماهیان زینتی شهر محلات خبر داد.

وی  عنوان نمود : در راستای رفع مشکلات آبرسانی در حوزه روستایی استان مرکزی ، 5 حلقه چاه جدید حفر شد و یک حلقه چاه آب نیز تجهیز گردید.

    عرفانی نسب افزود : اجرای 33 کیلومتر خط انتقال آب ، 22 کیلومتر شبکه توزیع آب ، احداث 3 باب ایستگاه پمپاژ و احداث یک باب مخزن ذخیره آب  ، از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد.

وی همچنین از احداث یک واحد تصفیه خانه آب با ظرفیت تصفیه 500 متر مکعب آب در شبانه روز در روستای جوشیروان شهرستان خنداب خبر داد و عنوان نمود : این تصفیه خانه با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و با بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان ، راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آبرسانی به 23 روستای استان مرکزی

اجرای طرح آبرسانی به 23 روستای استان مرکزی