مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-30اقتصادي

جمع آوری 4720 ماینر توسط توزیع برق شیراز/مشمولان تعرفه جدید برق


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که تاکنون و در راستای مدیریت مصرف با همکاری دستگاه های قضایی و انتظامی، 4720 دستگاه ماینر (تولید ارز دیجیتال) غیرمجاز در محدوده تحت مدیریت این شرکت جمع آوری شده است.

- ایسنا/فارس معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که تاکنون و در راستای مدیریت مصرف با همکاری دستگاه های قضایی و انتظامی، 4720 دستگاه ماینر (تولید ارز دیجیتال) غیرمجاز در محدوده تحت مدیریت این شرکت جمع آوری شده است.

حسین صالحی دوشنبه 10 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر دستگاه ماینر 7 آمپر سه فاز، میزان برق مورد نیاز 5 خانوار خوش مصرف را در یک شبانه روز، مصرف می کند، گفت: شناسایی و جمع آوری ماینرهای غیرمجاز با همکاری دستگاه قضایی و پلیس اقتصادی، توسط ماموران توزیع برق شیراز جمع آوری و تحویل دستگاه های مسئول شده است.

صالحی با یادآوری اینکه بیشترین تعداد ماینرهای کشف و جمع آوری شده، مربوط به مشترکان بخش صنعتی بوده است، گفت: متاسفانه برخی از صنایع که بعضا برند هم محسوب می شوند، به جای پرداختن به تولید کالاهای مورد نیاز جامعه، از برق تامین شده برای استخراج رمزارز استفاده می کردند که در مواردی بین 150 تا 200 دستگاه ماینر از سوله های مرتبط با چنین شرکت هایی جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 4720 ماینر توسط توزیع برق شیراز/مشمولان تعرفه جدید برق

جمع آوری 4720 ماینر توسط توزیع برق شیراز/مشمولان تعرفه جدید برق