مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-30سياسي

کلنگ زنی ساخت 100 واحد مسکن برای محرومان یک روستا در قزوین


کلنگ ساخت 100 واحد مسکن محرومین کمیته امداد استان قزوین در روستای بهجت آباد شهرستان آبیک به زمین زده شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از مسئولین استانی کلنگ ساخت 100 واحد مسکن محرومین کمیته امداد استان قزوین در روستای بهجت آباد شهرستان آبیک به زمین زده شد.

مهرعلی حق گویان مدیر کل کمیته امداد استان قزوین در این مراسم گفت: طبق انعقاد تفاهم نامه سه جانبه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، کمیته امداد و بنیاد مسکن کلنگ ساخت 100 مسکن محرومین در دستور کار قرار گرفته که با 60 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و 100 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه احداث می شود و این تسهیلات تا 200 میلیون تومان هم قابل افزایش است.

وی افزود: ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای محرومین طبق تفاهم نامه 3 جانبه مقرر شده اجرایی شود که به مرور زمان، تأمین اعتبارات و تفاهم نامه های آتی عملیاتی می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: 100 مسکن محرومین که امروز در سراسر استان کلنگ زنی می شود، مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال آینده تحویل گرفته شود.

حق گویان اضافه کرد: در ایام کرونا، اشتغالزایی و مسائل دیگر همدلی، هم افزایی و پشتیبانی سپاه پاسداران از نظر نیروی انسانی و توان لجستیک حمایت های شایانی از مددجویان زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی ساخت 100 واحد مسکن برای محرومان یک روستا در قزوین

کلنگ زنی ساخت 100 واحد مسکن برای محرومان یک روستا در قزوین