مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-30سياسي

برای تمام زمین های دانشگاه برنامه داریم/یزد صنعتی، دانشگاه صنعتی ندارد


سرپرست دانشگاه یزد با بیان این که شهرداری بدون نظرخواهی از دانشگاه برای ایجاد جاده گازی در اراضی دانشگاه برنامه ریزی کرده است، تصاحب این اراضی را تنها با مجوز هیات امناء دانشگاه ممکن دانست.

- ایسنا/یزد سرپرست دانشگاه یزد با بیان این که شهرداری بدون نظرخواهی از دانشگاه برای ایجاد جاده گازی در اراضی دانشگاه برنامه ریزی کرده است، تصاحب این اراضی را تنها با مجوز هیات امناء دانشگاه ممکن دانست.

عباس کلانتری خلیل آباد امروز یکشنبه دهم بهمن ماه در جمع خبرنگاران راجع به طرح شهرداری برای ایجاد بلوار استاد ایرج افشار حدفاصل بلوار شهدای گمنام تا میدان ایثار(دخمه) موسوم به جاده گازی که از اراضی متعلق به دانشگاه یزد در سایت غربی عبور می کند، اظهار کرد: شهرداری با استناد به طرح جامع و تفصیلی شهر یزد خواستار اجرای این طرح است ولی قطعاً اجرای این طرح بدون تملک زمین و بدون هماهنگی با دانشگاه که صاحب این اراضی است، ممکن نخواهد بود و دانشگاه نیز بدون مجوز هیات امناء اجازه ی واگذاری این زمین ها را ندارد.

وی افزود: جاده مذکور سومین طرح پیشنهادی برای این طرح است و شهرداری بدون نظرخواهی از دانشگاه آن را در طرح جامع شهر یزد گنجانده است، هرچند بسیاری از طرح های جامع شهر نیز از طریق کمیسیون ماده 5 قابل اصلاح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تمام زمین های دانشگاه برنامه داریم/یزد صنعتی، دانشگاه صنعتی ندارد

برای تمام زمین های دانشگاه برنامه داریم/یزد صنعتی، دانشگاه صنعتی ندارد