مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-30سياسي

اجرای 200 پروژه در اعتاب مقدسه طی سال های گذشته


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه بیش از 200 پروژه بزرگ و کوچک در اعتاب مقدسه طی سال های گذشته با همت و کمک مردم اجرا شده است، گفت: کتابخانه بزرگ صحن و شبستان حضرت زهرا (س) به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های علوم اسلامی تشیع و جهان اسلام است.

- رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه بیش از 200 پروژه بزرگ و کوچک در اعتاب مقدسه طی سال های گذشته با همت و کمک مردم اجرا شده است، گفت: کتابخانه بزرگ صحن و شبستان حضرت زهرا (س) به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های علوم اسلامی تشیع و جهان اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین گشایش کتابخانه و ساختمان اداری جدید حرم مطهر علوی واقع در صحن حضرت زهرا (س)، با حضور مقامات ایرانی و عراقی عصر روز گذشته برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم با اشاره به نام گذاری ویژه طرح توسعه حرم مطهر علوی، اظهار کرد: زنده کردن نام حضرت زهرای مرضیه (س) آن بانوی بی نشان در کنار نام همسر گرانقدرش، همواره آرزوی دیرینه جهان تشیع بود که با نام گذاری طرح توسعه حرم امام علی (ع) بنام صحن حضرت زهرا (س)، این امر محقق و آرامشی برای قلوب ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 پروژه در اعتاب مقدسه طی سال های گذشته

اجرای 200 پروژه در اعتاب مقدسه طی سال های گذشته