مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-30اقتصادي

عقد قراردادهای مدت دار یکی از مطالبات کارگران شرکت میان آب است


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش و کرخه گفت: عقد قراردادهای مدت دار، اصلاح قراردادهای کاری، تشکیل شورای کارگری و… از مهمترین مطالبات کارگران شرک میان آب است.

- مهدی عبدالخانی به خبرنگار مهر بیان کرد: نشستی با حضور مسئولان و نماینده کارگران شرکت میان آب برگزار شده و مطالبات صنفی کارگران شرکت میان آب مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در پی تجمع چند روزه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب با هدف تحقق مطالبات صنفی، موضوع با جدیت پیگیری و ضمن احصاء خواسته ها و طرح و تصویب در کمیسیون کارگری فعالیت در شرکت به حالت عادی برگشت.

عبدالخانی افزود: یکی از مطالبات اصلی کارگران عقد قراردادهای مدت دار است که بر اساس پیگیری های قبلی و توافقات حاصله با کارفرما مقرر شده که قراردادها متناسب با ماهیت فعالیت و حداقل 3 ماهه باشند.

رییس اداره کار شهرستان شوش و کرخه با اشاره به پیگیری برای اجرای طبقه بندی مشاغل اظهار کرد: تشکیل شورای کارگری شرکت میان آب در دستور کار است.

وی یادآور شد: پاداش های رفاهی یکی دیگر از مطالبات کارگران شرکت میان آب است که در نشست اخیر این شرکت متعهد به پرداخت آن شده است.

رییس اداره کار شوش و کرخه در ادامه توسعه صنعت و اشتغال را جز اهداف خصوصی سازی دانست و گفت: پرداخت حقوق کارگران در شرکت میان آب به روز بوده و اعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قراردادهای مدت دار یکی از مطالبات کارگران شرکت میان آب است

عقد قراردادهای مدت دار یکی از مطالبات کارگران شرکت میان آب است