مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-30بين الملل

عملیات نظامی تا آزادی کامل خاک یمن ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در صفحه توییتر خود نوشت: حل و فصل سیاسی بحران یمن در صورت تمایل و تصمیم واقعی طرف های درگیر برای رسیدن به این هدف امکانپذیر است؛ - عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد اگر ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران داخلی آن ها به ندای صلح ما پاسخ ندهند، عملیات نظامی تا آزادی آخرین وجب از خاک یمن ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در صفحه توییتر خود نوشت: حل و فصل سیاسی بحران یمن در صورت تمایل و تصمیم واقعی طرف های درگیر برای رسیدن به این هدف امکانپذیر است؛ ما برای برگزاری مذاکرات و گفتگوی یمنی- یمنی در یمن یا هر کشور بی طرف دیگر مثل عمان تمایل و تصمیم واقعی داریم.

توپ از گذشته تا کنون در زمین مزدوران داخلی ائتلاف متجاوز بوده است.

وی در ادامه توییت خود افزود: اگر مزدوران داخلی ائتلاف متجاوز به گفتگو تمایل دارند و از کیفر و تنبیه ائتلاف متجاوز می ترسند، باید در رویکرد خود تجدیدنظر کنند و لوله تفنگ های خود را به سمت ائتلاف متجاوز نشانه بگیرند.

در آن صورت یمن می تواند مبارزه را در چند روز به نفع خود تمام کرده و همه طرف ها را به پذیرش گزینه ملی و مردمی یمن مجبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات نظامی تا آزادی کامل خاک یمن ادامه دارد

عملیات نظامی تا آزادی کامل خاک یمن ادامه دارد