مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-30ورزشي

تلاش دوچرخه سواران برای افزایش سهمیه های خود در پاراآسیایی چین


هر چند هنوز تنها حضور مهدی محمدی در بازی های پاراآسیایی چین از سوی کمیته ملی پارالمپیک قطعی شده، اما تلاش افزایش تعداد سهمیه های دوچرخه سواری در این بازی هاست.

- رییس انجمن پارادوچرخه سواری گفت: هر چند هنوز تنها حضور مهدی محمدی در بازی های پاراآسیایی چین از سوی کمیته ملی پارالمپیک قطعی شده، اما تلاش افزایش تعداد سهمیه های دوچرخه سواری در این بازی هاست.

فرهاد عصفوری در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم مهدی محمدی تمرینات خود را با افراد سالم پیگیری می کند، یا خیر؟ اظهار کرد: مهدی محمدی به دلیل این که سطح فنی اش بالاتر از سایر دوچرخه سواران معلول است، برای این که سطح فنی او افت پیدا نکند با هماهنگی انجام شده با فدراسیون دوچرخه سواری تصمیم گرفتیم که همچنان تمریناتش را با افراد سالم که قوی تر از او هستند، دنبال کند تا به قولی که به کمیته ملی پارالمپیک برای کسب مدال طلا او در بازی های پاراآسیایی چین دادیم، عمل کنیم.

او گفت: محمدی در کلاس C5 نفر اول آسیا در 4 کیلومتر پیست است و برای حفظ این جایگاه تمرینات خود را با جدیت با افراد سالم پیگیری می کند تا بهترین عملکرد را در بازی های پاراآسیایی چین داشته باشد.

در حال حاضر نیز در حد توان بهترین امکانات را برای او فراهم کردیم تا مشکلی برای حضور در تمرینات نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دوچرخه سواران برای افزایش سهمیه های خود در پاراآسیایی چین

تلاش دوچرخه سواران برای افزایش سهمیه های خود در پاراآسیایی چین