مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-30اقتصادي

گردشگری کودک نهادینه شود


معاون پارلمانی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گفت: باید با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود گردشگری کودک را نهادینه کنیم.

- ، جواد واحدی ظهر یکشنبه در حاشیه دومین روز نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری استان البرز اظهار داشت: این نمایشگاه هر ساله در محل نمایشگاه ها برگزار می شود.

وی با اشاره به این که تمایز امسال نسبت به سال قبل این نمایشگاه علاوه بر گردشگری، بحث صنایع دستی را به آن افزوده و میراث را در آن پر رنگ تر کردیم، افزود: امسال بدون اجاره بها و هزینه، غرفه ها را در اختیار مردم قرار دادیم تا صنایع دستی خود را به کل کشور عرضه کنند.

معاون پارلمانی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه این نمایشگاه دارای انسجام بسیار خوبی است، گفت: استان البرز نسبت به استان های دیگر تمایز فراوانی دارد زیرا دارای قدمت و گذشته طولانی است.

واحدی با اشاره به اینکه طراحی در حوزه توریست کشاورزی در غرفه استان البرز یکی از ان مزیت ها است که این استان دارای پتانسیل آن است، عنوان کرد: یکی از فصولی که در خانواده ها و جامعه نیاز است گردشگری کودک است و باید در خانواده ها نهادینه شود.

وی با بیان اینکه کودکان ما در فضاهای اپارتمان نشینی و فضای مجازی غرق هستند و نیاز به گردشگری کودک در انها بسیار زیاد است، تصریح کرد: کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری کودک نهادینه شود

گردشگری کودک نهادینه شود