مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-30بين الملل

تاکید انصارالله بر گفتگوی یمنی-یمنی برای حل بحران


عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن بر تمایل این جنبش برای رسیدن به راه حلی از طریق گفتگوی یمنی-یمنی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اظهار کرد: حل سیاسی بحران یمن در صورتی که طرف های درگیر در این کشور تمایل و تصمیم داشته باشند، امکان پذیر است، انصارالله نیز تمایل و تصمیم برای برگزاری یک گفتگوی یمنی-یمنی در داخل و یا هر کشور بی طرفی همانند عمان را دارد و توپ همواره در زمین طرف هایی بوده که خواستار جنگ شدند و هنوز هم هست.

البخیتی گفت: اگر طرف های درگیر از خشم کشورهای متخاصم نگران بوده و خواستار گفتگو هستند، باید اسلحه های خود را دوباره نشانه بروند، در آن صورت یمن می تواند نبرد را به نفع خود تمام کند و همه مجبور خواهند بود گزینه های ملی ما را بپذیرند.

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن افزود: در صورتی که طرف های خواهان دخالت خارجی، به فراخوان های صلح داخلی پاسخ ندهند، ما به عملیات های نظامی خود در داخل و خارج تا آزادسازی آخرین وجب از خاک یمن، لغو محاصره و بازپس گیری نقش تاریخی یمن در دو سطح منطقه ای و جهانی ادامه خواهیم داد.

هشام شرف، وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن نیز ابتکار عمل ایران را کلیدی برای حل بحران دانست و گفت: بررسی و یا اصلاح جزیی این ابتکار عمل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید انصارالله بر گفتگوی یمنی-یمنی برای حل بحران

تاکید انصارالله بر گفتگوی یمنی-یمنی برای حل بحران