مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-30سياسي

آیت الله نوری همدانی: اندیشه های امام خمینی(ره) باید در حوزه ها تدریس شود


افکار و اندیشه های امام (ره) باید در حوزه های علمیه تدریس شود تا مبانی فقهی، سیاسی، فلسفی ایشان در حوزه های علمیه زنده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام علی کمساری سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)  با اشاره به ابعاد برجسته شخصیت امام راحل گفت: از زمان آغاز غیبت کبری تاکنون شخصیتی جامع همانند امام سراغ نداریم.

امام خمینی (ره) توانست در زمان استبداد داخلی و استعمار بیگانگان انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و اسلام ناب محمدی را احیا نماید.

وی در ادامه معرفی شخصیت امام خمینی (ره) در زمان کنونی را ضروری دانست و افزود: در شرایطی که دشمنان سعی در منزوی کردن فرهنگ اسلام و معارف قرآن داشتند امام راحل با اتکاء به خداوند و بر اساس فرهنگ اهل بیت (ع) توانست مسلمانان را از خواب غفلت بیدار کند و امروز شاهد فریاد اسلام خواهی در سرتاسر سرزمین های اسلامی هستیم.

نوری همدانی جامعیت امام را یکی از نکات برجسته بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: معرفی امام به جهانیان؛ شناساندن خلاصه اسلام است، از این رو برای شناختن شخصیت امام مطالعه آثار ایشان به ویژه صحیفه امام و دفتر تبیان بسیار ضروری است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: اندیشه های امام خمینی(ره) باید در حوزه ها تدریس شود

آیت الله نوری همدانی: اندیشه های امام خمینی(ره) باید در حوزه ها تدریس شود