مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-30فرهنگي

اکبر زنجان پور در روز تولدش از وضعیت تئاترشهر گله کرد


اکبر زنجان پور همزمان با سالروز تولدش از وضعیت مجموعه تئاترشهر گله کرد و با لحنی کنایی ابراز تاسف کرد که موش ها در این مجموعه اجازه فعالیت نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین نشست عصر کارگردان به انگیزه سالروز تولد اکبر زنجان پور، کارگردان و بازیگر باسابقه تئاتر برگزار شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، این نشست در ادامه سلسله نشست های عصر کارگردان و به منظور ثبت خاطرات شفاهی تاریخ تئاتر ایران در تالار استاد عباس جوانمرد برپا شد که طی آن از جایگاه اکبر زنجانپور تقدیر شد.

در ابتدای این نشست محمد رحمانیان که اجرای این برنامه را نیز برعهده داشت، با برشمردن ویژگی های برجسته هنری کارنامه بازیگری و کارگردانی اکبر زنجان پور اجراهای او را جزء ماندگارترین اجراهای تئاتر ایران دانست که هرگز از یاد علاقه مندان فراموش نخواهد شد.

سپس محمد علی نجفی با یادآوری خاطرات و همکاری هایش با اکبر زنجان پور به ویژه در فیلم سینمایی گزارش یک قتل از او به عنوان یکی از درخشان ترین بازیگران چند دهه اخیر تئاتر ایران یاد و ابراز امیدواری کرد دوباره فرصت همکاری با این پیشکسوت تئاتر ایران را به دست آورد.

بهزاد فراهانی نیز در سخنانی از رفاقت بیش از پنجاه ساله اش با زنجان پور و آموختن آیین جوانمردی از او گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبر زنجان پور در روز تولدش از وضعیت تئاترشهر گله کرد

اکبر زنجان پور در روز تولدش از وضعیت تئاترشهر گله کرد