مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-30بين الملل

ترامپ: 3 سال دیگر کاخ سفید را از خانواده جنایتکار بایدن پس می گیریم(+فیلم)


ترامپ همچنین وعده داد اگر در انتخابات آتی نامزد شده و پیروز شود، احکام مجازات آنهایی را که پارسال به کنگره آمریکا حمله کردند، مورد عفو قرار خواهد داد.

- ترامپ: 3 سال دیگر کاخ سفید را از خانواده جنایتکار بایدن پس می گیریم(+فیلم) ترامپ همچنین وعده داد اگر در انتخابات آتی نامزد شده و پیروز شود، احکام مجازات آنهایی را که پارسال به کنگره آمریکا حمله کردند، مورد عفو قرار خواهد داد.

دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا در اظهاراتی در جمع حامیانش گفت در انتخابات سال 2024، خانواده جنایتکار بایدن را از کاخ سفید بیرون می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از سی ان ان، ترامپ روز شنبه در جمع حامیانش در ایالت تگزاس گفت در انتخابات میاندوره ای امسال (2022) نانسی پلوسی رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا را از کنگره و سپس در انتخابات 2024 خانواده جنایتکار بایدن را از کاخ سفید بیرون می کنیم.

ترامپ اشاره صریحی به احتمال نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا نکرد، اما در حمایت از حامیانش که در جریان حمله سال گذشته به ساختمان کنگره آمریکا دستگیر و مجازات شده اند گفت: اگر من نامزد (انتخابات 2024) شده و اگر برنده شوم، با آن افراد منصفانه رفتار خواهیم کرد و اگر مستلزم عفو باشند، آنها را عفو می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: 3 سال دیگر کاخ سفید را از خانواده جنایتکار بایدن پس می گیریم(+فیلم)

ترامپ: 3 سال دیگر کاخ سفید را از خانواده جنایتکار بایدن پس می گیریم(+فیلم)