مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-30اقتصادي

سرمایه گذاری اوقاف در احداث پروژه های تولید انرژی برق در زنجان


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اوقاف در احداث پروژه های تولید انرژی برق در زنجان سرمایه گذاری می کند.

- ، حجت الاسلام مختار کرمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: اداره کل اوقاف استان در بحث سرمایه گذاری و اشتغال هم وارد عرصه شده است.

وی اظهار کرد: این اداره کل اقدام به سرمایه گذاری به منظور راه اندازی نیروگاه های کوچک و متوسط مقیاس و با هدف توسعه انرژی های تجدیدپذیر با استفاده از اراضی مساعد موقوفات موجود در استان می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: احداث نیروگاه های برق در مقیاس های کوچک و متوسط مورد استقبال مسئولان شرکت برق منطقه ای استان زنجان هم واقع شده است.

کرمی تاکید کرد: استفاده از اراضی مساعد موقوفات موجود در استان در قالب راه اندازی نیروگاه های کوچک و متوسط و توسعه انرژی های تجدیدپذیر مهم است.

وی گفت: محل اجرای این طرح ها از گذشته توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان پیش بینی شده بود که به مسئولان شرکت برق منطقه ای استان هم اعلام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: زمین مورد نظر ما برای احداث پروژه نیروگاه های کوچک و متوسط مقیاس در راستای تولید برق، نقطه ای در روستای خراسانلو از توابع شهر صایین قلعه، واقع در شهرستان ابهر و غرب استان زنجان است و اراضی 2500 هکتاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری اوقاف در احداث پروژه های تولید انرژی برق در زنجان

سرمایه گذاری اوقاف در احداث پروژه های تولید انرژی برق در زنجان