مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-30سياسي

حسینی پور: امکانات رفاهی ساحل به نفع مردم آزادسازی می شود/ تخریب بنا نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه آزادسازی حریم 60 متری ساحل پلاژ بهزیستی بابلسر، اظهار کرد: رییس جمهور در سفر به استان گیلان، دستور آزادسازی حریم 60 متر سواحل استان های شمالی را دادند که بیشترین بخش این حریم در دریای مازندران واقع شد؛ چرا که وسعت سواحل استان از دو استان گلستان و گیلان بیشتر است.

وی با اشاره به 470 کیلومتر نوار ساحلی در مازندران، گفت: براساس این دستور به اتفاق کریمی دادستان مرکز استان و مسوولان مرتبط از نزدیک سواحل استان را مورد بازدید قرار دادیم و نخستین نقطه آزادسازی  در پلاژ بهزیستی بابلسر است که مسیر دسترسی مردم به ساحل را متوقف کرد.

    استاندار مازندران بیان کرد: بنای ما بر این است که امکانات و ابنیه در ساحل برای بهره برداری مردم مورد استفاده قرار گیرد و بنا نداریم تخریب کنیم هدف آزادسازی حریم 60 متر است تا همه مردم بتوانند از همه امکانات برخوردار شوند.

این مسؤول با اشاره به اینکه بعد از آزادسازی ساحل نیاز به بازسازی دارد، یادآور شد: مقرر شد شهرداری بابلسر تا ایام نوروز این مکان را آماده سازی کرده تاهمه مردم بتوانند از امکانات بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی پور: امکانات رفاهی ساحل به نفع مردم آزادسازی می شود/ تخریب بنا نداریم

حسینی پور: امکانات رفاهی ساحل به نفع مردم آزادسازی می شود/ تخریب بنا نداریم