مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-30اجتماعي

از اهمیت نقش فرهنگ در کاهش ترافیک تا پیش بینی نوروزی پرترافیک در محورهای شمال


  با توجه به در پیش بودن نوروز و همچنین اعمال محدودیت های کرونایی طی دو سال گذشته، امسال پیش بینی می شود شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله بیگلری رییس پلیس راهور مازندران ظهر امروز در همایش بانوی فرهنگ یار ترافیک با اشاره به پیش بینی ترافیک طی نوروز پیش رو در محورهای شمال، نیز اظهار کرد:  باتوجه به در پیش بودن نوروز و همچنین اعمال محدودیت های کرونایی طی دو سال گذشته، امسال پیش بینی می شود شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران باشیم.

وی با اشاره به اهمیت نقش فرهنگ در کاهش حوادث ترافیکی، افزود: کاهش تصادفات و ترافیک شکل نمی گیرد مگر اینکه فرهنگ ترافیکی شکل گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با تاکید بر ضرورت تلاش در بحث احیای فرهنگ ترافیکی، تصریح کرد: به طور نمونه در بحث احیای فرهنگ بستن کمربند ایمنی اقدامات خوبی صورت گرفت به طوری که درحال حاضر این مهم برای رانندگان نهادینه شده و باید برای سرنشینان نهادینه شود.

بیگلری خاطرنشان کرد: با اقدامات خوب گرفته و همچنین افزایش 19 درصدی تردد در استان 33 درصد کاهش فوتی های تلفات داشتیم که امیدواریم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اهمیت نقش فرهنگ در کاهش ترافیک تا پیش بینی نوروزی پرترافیک در محورهای شمال

از اهمیت نقش فرهنگ در کاهش ترافیک تا پیش بینی نوروزی پرترافیک در محورهای شمال