مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-30سياسي

مشکل تامین آب شرب شهروندان اسدآبادی مرتفع شود


امام جمعه اسدآباد  با اشاره به اینکه در گرفتاری های معیشتی که در کشور پدید آمده امید مردم به این دولت کریمه است، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای مشکلات مختلفی بوده که از جمله این مشکلات می توان به بحث آب شرب این شهر با 65 هزار نفر شهروند اشاره کرد که از طریق چاه مرتفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدموسی حسینی مجد در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اسدآباد که با حضور استاندار همدان و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به خشکسالی های مداوم چاه های آب شرب گاهی ریزش پیدا می کند و گاهی موتور انتقال آب به شهر می سوزد که انتظار بر این است که این چاه های آب شرب از حالت زیرزمینی بیرون آورده شده و مانند سایر شهرها به آب سطحی تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد در این شهر یک وجب دارای ملکیت نیست، تاکید کرد: برای همیشه درخواست داریم این مشکل در شهرستان حل شود،می گویند این واحد را به دلیل نداشتن ملکیت در شهرستان نمی توانید نگه دارید و باید زیر مجموعه واحدهای دیگر قرار گیرد که باید فکری به حال آن شود.

مشکلات گردنه ،کنارگذر،فنی حرفه ای،بودجه لازم برای ادامه پروژه ساختمان دانشکده پرستاری ،پروژه های نیمه تکمیل آموزش و پرورش ،استخر فرهنگیان،م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین آب شرب شهروندان اسدآبادی مرتفع شود

مشکل تامین آب شرب شهروندان اسدآبادی مرتفع شود