مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-30دانش

انرژی های تجدیدپذیر؛ راه برون رفت از مخاطرات زیست محیطی


عضو هیئت علمی گروه برق دانشگاه اصفهان با ارائه نکاتی در خصوص سهم تجدیدپذیرها در سبد انرژی ایران و جهان گفت: بسیاری از کشورهای جهان به سمت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر حرکت کرده اند و می توان استفاده از این نوع انرژی ها را راهی برای برون رفت از مخاطرات زیست محیطی دانست.

- ایسنا/اصفهان عضو هیئت علمی گروه برق دانشگاه اصفهان با ارائه نکاتی در خصوص سهم تجدیدپذیرها در سبد انرژی ایران و جهان گفت: بسیاری از کشورهای جهان به سمت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر حرکت کرده اند و می توان استفاده از این نوع انرژی ها را راهی برای برون رفت از مخاطرات زیست محیطی دانست.

مهدی نیرومند امروز (یک شنبه، 10 بهمن ماه) در نشست تخصصی توسعه انرژی های تجدیدپذیر در استان اصفهان؛ چالش ها و راهکارها که به همت کنسرسیوم مراکز علمی- پژوهشی استان اصفهان در حوزه محیط زیست و با همکاری پژوهشکده انرژی دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: انرژی های تجدیدپذیر انرژی های پایدار و تمام نشدنی هستند که گرمایش زمین و انتشار گازهای گلخانه ای، آلودگی زیست محیطی و مصرف آب کمتری دارند.

وی افزود: در ایران با توجه به دارا بودن پتانسیل های خوب استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، در وضعیتی هستیم که دلایل کافی برای رو آوردن به سمت استفاده از این انرژی ها را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی های تجدیدپذیر؛ راه برون رفت از مخاطرات زیست محیطی

انرژی های تجدیدپذیر؛ راه برون رفت از مخاطرات زیست محیطی