مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-30ورزشي

مرگ تدریجی ورزش هگمتانه!


متأسفانه در سال های اخیر ورزش به اولویت آخر مدیران ارشد استان همدان تبدیل شده و در سایه همین بی توجهی ها انزوا و رخوت در دستگاه ورزش به وجود آمده است.

- ، گروه استان ها- محمدرضا بهرامی صفت*: امروز تمام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ورزش را به عنوان یکی از سیاست های اصلی خود برگزیده اند و ورزش در کانون توجهات رجال سیاسی قرار دارد.

ورزش به عنوان محور سلامت جامعه، توسعه بخش گردشگری، توسعه اقتصاد و صنعت، قرار گرفتن در کانون رسانه های جهانی و بسیاری از مزیت های سیاسی و فرهنگی به عنوان سیاست اصلی در جهان قرار گرفته است.

اینکه چرا کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه برای گرفتن تورنمنت های بین المللی نظیر المپیک و جام جهانی اقدام به لابی گری های شدید می کنند و کشور کوچکی مانند قطر میلیاردها دلار هزینه می کند تا میزبانی جام جهانی فوتبال را در سال 2022 برای خود بگیرد نشان از اهمیت بالای ورزش دارد.

ورزش پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین که روزگاری یکی از قطب های کشور بوده و در اکثر رشته های ورزشی مانند فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی، هندبال، فوتسال، هاکی، جودو و رشته های تیمی دیگر در سطح اول کشور تیم داری می کرد امروز در سایه مدیریت ضعیف و بی توجهی مدیران ارشد استان و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به انزوا رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ تدریجی ورزش هگمتانه!

مرگ تدریجی ورزش هگمتانه!