مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 16:472022-01-30فرهنگي

اجرای تئاتر با هزینه شخصی عقلانی نیست


محمدعلی زمانی که این روزها نمایش «پوزه چرمی» را اجرا می کند، از مشکلات تئاتر خصوصی و تاثیر کرونا بر اقتصاد تئاتر می گوید.

- محمدعلی زمانی که این روزها نمایش پوزه چرمی را اجرا می کند، از مشکلات تئاتر خصوصی و تاثیر کرونا بر اقتصاد تئاتر می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایش پوزه چرمی این روزها در تماشاخانه شانو روی صحنه رفته است.

محمد علی زمانی ، کارگردان این نمایش درباره اولین تجربه اجرای خود در یک سالن خصوصی می گوید : تجربه ی اجرای قبلی من در فضای تئاتر دولتی بود و تفاوت بسیار زیادی با شرایط اجرا در یک سالن خصوصی داشت.

طبیعتا وقتی که برای تولید یک اثر نمایشی حمایت مالی از سوی مرکز هنرهای نمایشی صورت می پذیرد، کارگردان و سایر عوامل اجرا بیش از هر چیز دیگری به کیفیت اثر خود می اندیشند.

ولی زمانی که این هزینه ها از بخش خصوصی تامین شود، کارگردان ناگزیر است انتخاب های متفاوتی داشته باشد و کسر برخی از هزینه ها در کیفیت تولید اثر نمایشی تاثیرگذار است.

محمد علی زمانی که سال 1397، نمایشی را با نام آیا می‎شناسید راه شیری را؟ در سالن اداره تئاتر سابق به روی صحنه برده است، در ادامه ی این گفتگو با بیان این نکته که هزینه ی گزاف سالن های خصوصی برای گروه های نمایشی یک معضل است، اضافه کرد: وقتی که وارد مکانیزم تئاتر خصوصی می شویم، مجبوریم که به جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تئاتر با هزینه شخصی عقلانی نیست

اجرای تئاتر با هزینه شخصی عقلانی نیست