مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-30ورزشي

بیش از 100 ویژه برنامه بسیج پل دختر در دهه فجر برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر از برگزاری بیش از 100 ویژه برنامه بسیج این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، منصور کریمی فرد روز شنبه در جلسه ستاد گرامی داشت دهه فجر شهرستان پل دختر با تبریک  ایام الله دهه فجر اظهار کرد: بسیج کمیته های 12 گانه زیر مجموعه کمیته های شهرستانی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر امسال در پلدختر تشکیل داده است.

وی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری برنامه های دهه فجر امسال تاکید کرد و افزود: برای ایام دهه فجر برنامه های فرهنگی، ورزشی وعمرانی طراحی شده که با حضور پررنگ بسیجیان شاهد برگزاری با کیفیت این برنامه ها خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر به شعار محوری دهه فجر امسال با عنوان جشن ملی 1400 اشاره کرد و گفت: برنامه ها و جشن های ملی ویژه ایام الله دهه فجر این شهرستان امسال با شور و نشاط و تنوع بیشتری در بین اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

وی افزود: می طلبد برای برگزاری هر چه بهتر جشن های دهه فجر وعملیاتی کردن آن اداره های شهرستان با همت، هم کاری داشته و پای کار باشند.

کریمی فرد یادآورشد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین و روشن گری دستاوردهای 43 ساله انقلاب اسلامی است که در این راستا می توان از ظرفیت اداره آموزش و پرورش ، دانشگاه و حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 ویژه برنامه بسیج پل دختر در دهه فجر برگزار می شود

بیش از 100 ویژه برنامه بسیج پل دختر در دهه فجر برگزار می شود