مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 17:472022-01-30سياسي

برگزاری دهمین دوره جشنواره دانش آموزی نمایشگاه های مدرسه انقلاب خراسان شمالی


سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی از برگزاری دهمین جشنواره دانش آموزی نمایشگاه های مدرسه انقلاب استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی از برگزاری دهمین جشنواره دانش آموزی نمایشگاه های مدرسه انقلاب استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق شبانی، دهم بهمن ماه در نشست خبری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: انجمن اسلامی به عنوان قدیمی ترین تشکل در بین چهار تشکل مدارس است و در کنار مدارس به عنوان انجمن های فرهنگی و علمی فعالیت دارد.

شبانی در خصوص شکل گیری این مجموعه بیان کرد: این مجموعه در سال 1342 به صورت غیر رسمی و در تاریخ 13 آبان 1358 فعالیت خود را به دستور امام خمینی (ره) به صورت رسمی آغاز کرد.

وی ادامه داد: مهم ترین اهداف این مجموعه تربیت مدیران و دانش آموزان مومن، متعهد و انقلابی در بین مدارس است که شناسایی می شوند و بعد از تربیت و به کارگیری در تشکل نسبت به تربیت محوری و نسبت به برنامه هایی که مرتبط با دانش آموزان است به کار گرفته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دهمین دوره جشنواره دانش آموزی نمایشگاه های مدرسه انقلاب خراسان شمالی

برگزاری دهمین دوره جشنواره دانش آموزی نمایشگاه های مدرسه انقلاب خراسان شمالی