مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 17:472022-01-30سياسي

جهاد تبیین؛ مهم ترین رسالت در اجرای برنامه های دهه فجر


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: براساس تاکید مقام معظم رهبری یکی از مهمترین رسالت ها در اجرای برنامه های دهه فجر، جهاد تبیین برای خنثی سازی توطئه دشمنان است.

- حجت الاسلام احمد رضایی، امروز یکشنبه 10 بهمن در نشست خبری برنامه های کمیته های قرآنی، هیات مذهبی و انجمن های اسلامی ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی افزود: باید در برابر اهداف شوم دشمنان، اقدام تهاجمی داشته باشیم و یکی از ابزاری که دسیسه های دشمنان را ملغی می کند، جهاد تبیین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: اگر مقام معظم رهبری در روز ولادت حضرت زهرا (س) به مداحان که از افراد تاثیرگذار هستند، توصیه به جهاد تبیین می کنند به خاطر حساسیت موضوع است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: تحریف انقلاب یکی از اقدامات دشمنان است و جهاد تبیین عامل بسیار اثرگذار برای جلوگیری از تحریف به حساب می آید.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین در واقع مقابله با روایت سازی های جعلی دشمنان است افزود: دشمنان در حال القای تفکراتی هستند که عده ای هم آن را باور می کنند لذا باید آرمان ها و برکات انقلاب به خوبی بیان شود تا به حرکت قطار انقلاب کمک کند و سد بزرگی بر سر راه دشمنان شود.

رضایی گفت: مناسبت هایی که در سال وجود دارد بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و در راس آن دهه فجر قرار دارد و دل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین؛ مهم ترین رسالت در اجرای برنامه های دهه فجر

جهاد تبیین؛ مهم ترین رسالت در اجرای برنامه های دهه فجر