مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 17:522022-01-30ورزشي

رکوردشکنی نادال با 21 قهرمانی گرنداسلم


نادال آخرین بار 13 سال پیش و در سال 2009 در رقابت های ملبورن صاحب عنوان قهرمانی شده بود.

- نفر پنجم رنکینگ برترین تنیسورهای جهان با کسب عنوان نخست تنیس ملبورن و رسیدن به بیست و یکمین قهرمانی رقابت های گرنداسلم، رکوردار تنیس جهان در این رقابت ها شد و از راجر فدرر و نواک جوکوویچ صرب پیش افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان دیدار نهایی رقابت های تنیس گرنداسلم ملبورن استرالیا که نزدیک به 5 ساعت و 30 دقیقه ساعت به طول انجامید، رافائل نادال چهره شاخص تنیس جهان از اسپانیا و نفر پنجم رنکینگ، مقابل دنیل مدودف روس و نفر دوم رنکینگ جهان به برتری 3 بر 2 رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

دو ست نخست این دیدار با نتایج 6 بر 2 و 7 بر 6 به سود مدودف به پایان رسید تا این تنیسور روس در آستانه شکست نادال و کسب عنوان قهرمانی قرار بگیرد.

اما نادال با برگشت استثنایی خود در ست های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج مشابه 6 بر 4 به برتری رسید تا این دیدار حساس و نفس گیر به ست پنجم کشیده شود.

در ست پایانی نادال 35 ساله با استفاده از مهارت و تجربه خود بار دیگر موفق به شکست حریف 25 ساله و مطرح روس شد و با کسب پیروزی 7 بر 5 در ست پایانی، در نهایت به برتری 3 بر 2 رسید و برای بیست و یکمین مرتبه جام قهرمانی رقابت های گرنداسلم تنیس را بالای سر برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی نادال با 21 قهرمانی گرنداسلم

رکوردشکنی نادال با 21 قهرمانی گرنداسلم