مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-30سياسي

خرمای پیارم حاجی آباد برندسازی می شود


در راستای برندسازی خرمایی پیارم حاجی آباد نشست سرپرست فرمانداری حاجی آباد با پاسکال برنادویی مشاور بین المللی نشان جغرافیایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پاسکال برنادویی مشاور بین المللی نشان جغرافیایی امروز به شهرستان حاجی آباد سفر و با علی خرم نسب سرپرست فرمانداری حاجی آباد دیدار کرد.

علی خرم نسب سرپرست فرمانداری حاجی آباد در این دیدار ضمن عرض خوش آمد گویی و تقدیر از سفر مشاور بین المللی نشان جغرافیایی به شهرستان حاجی آباد با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: شهرستان حاجی آباد ظرفیت های خوبی برای تولید محصولات متفاوت بخصوص خرمای پیارم را دارد.

وی با بیان سایر محصولات تولیدی شهرستان اضافه کرد: برندسازی محصولات می تواند اقتصاد و درآمد خانوارها را متحول و به دنیا معرفی کند.

خرم نسب یادآور شد: مردم شهرستان حاجی آباد مردمی سخت کوش و علاقه مند به کسب و کار هستند و همکاری خوبی در اجرای این طرح خواهند داشت.

همچنین دستگاههای اجرایی شهرستان نیز همکاری های لازم در این راستا را خواهند داشت.

برنادویی با تشریح مراحل برندسازی و بازاریابی و فروش محصولات گفت: با اجرای طرح پایلوت برندسازی خرمای پیارم در شهرستان حاجی آباد، بستر این دانش برای سایر محصولات ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمای پیارم حاجی آباد برندسازی می شود

خرمای پیارم حاجی آباد برندسازی می شود