مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-30اقتصادي

وزیر صمت به امارات و عمان سفر می کند


مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به کشورهای امارات و عمان خبر داد.

- به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرزاد پیلتن با بیان این خبر افزود: وزیر صمت به همراه رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران و برخی از نمایندگان دستگاه های دولتی در رأس هیأت بزرگ تجاری از بخش خصوصی به عمان و امارت سفر می کند.

وی گفت: وزیر صمت از 17 تا 19 بهمن ماه سال جاری در رأس هیأت بزرگ تجاری و اقتصادی از بخش خصوصی و با همراهی برخی از نمایندگان سازمان های دولتی به امارات سفر می کند.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت اظهار داشت: این سفر با هدف بازدید از نمایشگاه اکسپو و شرکت در نشست تجاری با حضور فعالان اقتصادی و تجاری ایرانی مقیم امارات و همچنین حضور در نشست مشترک تجاری بین فعالان اقتصادی و تجاری عضو هیأت همراه با فعالان تجاری و اقتصادی مقیم دبی از کشورهای مختلف خواهد بود.

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی انجام شده، سید رضا فاطمی امین در این سفر با مقامات دولتی و خصوصی کشور امارات در حوزه های اقتصادی و تجاری نیز دیدار و گفت و گو می کند.

پیلتن اظهار داشت: همچنین، وزیر صنعت، معدن و تجارت از 19 تا 21 بهمن ماه به منظور شرکت در کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در رأس یک هیأت دولتی و خصوصی متشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت به امارات و عمان سفر می کند

وزیر صمت به امارات و عمان سفر می کند