مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 19:022022-01-30سياسي

تخریب بخشی از اردوگاه رفاهی بهزیستی در بابلسر


پس از دستور اکید رییس جمهور مبنی بر آزادسازی بدون قید و شرط سواحل، با حضور استاندار مازندران حدود 600 متر از فضای اردوگاه بهزیستی بابلسر که در حریم 60 متری ساحل قرار داشت تخریب شد.

- سیدمحمود حسینی پور در حاشیه تخریب موانع ایجاد شده از سوی متصدیان ارودگاه در حریم 60 متری ساحلی دریا اظهار کرد: همزمان با ابلاغ دستور رییس جمهوری محترم مبنی بر عقب نشینی و آزادسازی سواحل، آزادسازی کل سواحل مازندران باید تا موعد مقرر انجام و ضرب الاجل تعیین شده نباید اسیر نامه نگاری اداری شود و باید تمامی عقب نشینی ها از حریم 60 متری ساحل توسط دستگاه ها در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.

حسینی پور گفت: هیچ مانع و بهانه ای در این زمینه پذیرفتنی نیست و تمامی دستگاه ها و ساخت وسازهای دولتی و خصوصی باید به قانون آزادسازی سواحل پایبند باشند، حتی بخش های نظامی که کار دفاعی انجام می دهند باید از قانون پیروی کنند.

استاندار مازندران با هشدار نسبت به تعیین فرصت 20 روزه به دستگاه های متصرف حریم دریا تصریح کرد: برای آزادسازی حریم 60 متری با دستگاه قضایی هماهنگی لازم انجام شده و پیگیری تا آزادسازی کامل سواحل استان ادامه خواهد داشت بنابراین مقتضی است بنابر دستور اکید رییس جمهوری و دستورالعمل مکتوب، قبل از پیگیری و اقدام ما دستگاه های مربوطه خود برای آزاد سازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بخشی از اردوگاه رفاهی بهزیستی در بابلسر

تخریب بخشی از اردوگاه رفاهی بهزیستی در بابلسر