مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 19:022022-01-30اقتصادي

احداث 360 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد


قائم مقام کمیته امداد از احداث 360 هزار واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، طی چهار سال آینده در قالب نهضت ساخت مسکن خبر داد.

- ، مصطفی خاکسار قهرودی در حاشیه افتتاح 50 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد استان قزوین که به صورت نمادین در روستای خرم پشته شهرستان آبیک برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال بیش از 108 هزار خدمت مسکن به مددجویان زیر پوشش ارائه شده که مابقی خدمات مختلف اعم از آماده سازی مسکن در حال انجام است و تلاش برای رفع مشکلات مردم محروم در این زمینه ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت مسکن طی برنامه 4 ساله با همکاری دولت و سهم کمیته امداد به تعداد 360 هزار واحد افزود: از این تعداد 240 هزار واحد در روستاها و مابقی در شهرها احداث می شود.

قائم مقام کمیته امداد ادامه داد: تمام خدمات کمیته امداد باید به سمتی در حال اجراست که نیازمندان، توانمند شوند و در زمینه معیشتی زندگی آبرومندانه ای داشته باشند.

خاکسار قهرودی استفاده کمی و کیفی از کمک های مردم و خیران را از برنامه های عملی و جدی کمیته امداد ذکر و اضافه کرد: مردم با نعمتهایی که خدا به آنان عطا کرده، می توانند در قالب انفاق، زکات و وظیفه دینی به میدان آمده و به نیازمندان کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 360 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

احداث 360 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد