مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 20:022022-01-30ورزشي

تفتیان نفر سوم رقابت های بین المللی دو ومیدانی شد


حسن تفتیان قهرمان دو های سرعت و رکورد دار ماده 100 متر و 60متر داخل سالن کشورمان در جریان برگزاری رقابت های بین المللی دو و میدانی فرانسه موفق شد در رقابت ماده 60 متر با ثبت حد نصاب 6.

- 76 ثانیه در جایگاه سوم قرار گیرد.

حسن تفتیان به جایگاه سوم رقابت های بین المللی دو ومیدانی فرانسه دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ حسن تفتیان قهرمان رکورد دار ماده 60متر داخل سالن دو ومیدانی کشورمان در جریان برگزا ی رقابت های بین المللی دو و میدانی فرانسه بعنوان سوم دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفدراسیون دو ومیدانی، حسن تفتیان قهرمان دو های سرعت و رکورد دار ماده 100 متر و 60متر داخل سالن کشورمان در جریان برگزاری رقابت های بین المللی دو و میدانی فرانسه موفق شد در رقابت ماده 60 متر با ثبت حد نصاب 6.

76 ثانیه در جایگاه سوم قرار گیرد.

لازم به ذکر است سریعترین دونده کشورمان برای برگزاری اردو آماده سازی خود و شرکت در چند مسابقه تدارکاتی به منظور حضوری مقتدرانه در رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان (بلگراد2022) عازم کشور فرانسه شده است و مراحل آماده سازی خود را در این کشور پشت سر می گذارد.

گفتنی است مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان طی روز های 27الی29اسفندماه 1400به میزبانی شهر بلگراد در کشور صربستان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفتیان نفر سوم رقابت های بین المللی دو ومیدانی شد

تفتیان نفر سوم رقابت های بین المللی دو ومیدانی شد