مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 20:172022-01-30سياسي

برگزاری جلسه دادرسی الکترونیک با خارج از کشور در کردستان


معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کردستان گفت: اولین دادگاه الکترونیکی برای اشخاص خارج از کشور با بهره گیری از زیرساخت های معاونت فناوری اطلاعات دادگستری استان کردستان برگزار شد.

- ایسنا/کردستان معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کردستان گفت: اولین دادگاه الکترونیکی برای اشخاص خارج از کشور با بهره گیری از زیرساخت های معاونت فناوری اطلاعات دادگستری استان کردستان برگزار شد.

علی رشیدی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین دادگاه الکترونیکی برای اشخاص خارج از کشور در کشورهای آلمان و تاجیکستان، صبح امروز با اخذ اظهارات متهم توسط قاضی پرونده در شعبه چهاردهم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان برگزار شد.

وی افزود: این جلسه رسیدگی با حضور تجدیدنظر خواهان در ایران و تجدیدنظر خواندگان در خارج از کشور و وکلای آنها برگزار شد و 2 نفر از تجدیدنظر خواندگان پرونده که در کشورهای آلمان و تاجیکستان به سر می برند از طریق ویدئو کنفرانس در دادگاه شرکت نموده و ادای قسم نمودند.

رشیدی تاکید کرد: در قانون جدید آیین دادرسی کیفری، دادرسی به صورت الکترونیک پیش بینی شده و در این راستا، برگزاری جلسات دادگاه به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس با هدف جلوگیری از تجدید اوقات، تأخیر در دادرسی و تسریع در صدور اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه دادرسی الکترونیک با خارج از کشور در کردستان

برگزاری جلسه دادرسی الکترونیک با خارج از کشور در کردستان