مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 21:272022-01-30حوادث

بازداشت 11 نفر از عوامل نزاع در محوطه تئاتر شهر تهران


ساعاتی بعد با حضور سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری و عوامل پایگاه هشتم امنیت با درایت مأموران و بررسی های تخصصی، دیگر افراد حاضر در این درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند و اکنون 11 نفر عوامل دخیل در درگیری در بازداشت به سر می برند.

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تشریح جزییات نزاع تعدادی از بساط گستران در پارک دانشجو و محوطه مجموعه تئاتر شهر، از دستگیری عاملان این نزاع خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ سرهنگ جلیل موقوفه ای با اشاره به بازداشت عوامل درگیری در محوطه تئاتر شهر، در این رابطه اظهار کرد: روز جمعه مورخه هشتم بهمن ماه تعدادی از بساط گستران محوطه پارک دانشجو با هم درگیری کلامی پیدا کردند و دقایقی بعد با بالاگرفتن نزاع کلامی، شکل درگیری آنها نیز به فیزیکی تبدیل شده و در همین حین این افراد از سلاح سرد برای درگیری استفاده کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه بلافاصله مأموران پلیس 110 و کلانتری 129 جامی در محل حاضر شدند، افزود: با حضور مأموران،این افراد متواری شده و پا به فرار گذاشتند که در همان محل چهار نفر از این افراد دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ساعاتی بعد با حضور سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری و عوامل پایگاه هشتم امنیت با درایت مأموران و بررسی های تخصصی، دیگر افراد حاضر در این درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند و اکنون 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 11 نفر از عوامل نزاع در محوطه تئاتر شهر تهران

بازداشت 11 نفر از عوامل نزاع در محوطه تئاتر شهر تهران