مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 21:572022-01-30سياسي

فراموشی هدف و تفرقه باعث به خطر افتادن انقلاب اسلامی می شود


نماینده ویژه رییس مجلس در منطقه کاشان گفت: دو چیزی که باعث به خطر افتادن انقلاب اسلامی ایران و آرمان های والای آن می شود فراموشی هدف از یک طرف و تفرقه و اختلاف از سویی دیگر است.

- ، جواد نایینی شامگاه یک شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانداری ویژه کاشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی بن باقر (ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکات خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران و رزمندگان و جهادگران عرصه های مختلف توانسته است با قدرت به کار خود ادامه دهد.

وی با اشاره به اهداف دولت سیزدهم در خدمت به مردم و تاکید اعضای دولت بر خدمت جهادگونه ابراز داشت: دولت سیزدهم برخاسته از روح انقلاب و بر پایه خدمت به مردم شکل گرفته و مدیران و مسئولان این دولت هم باید همین گونه باشند.

نماینده ویژه رییس مجلس در منطقه کاشان با اشاره به اینکه رویکرد اصلی دولت سیزدهم در مسائل اقتصادی متکی بر اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: البته دولت در همین مدت کوتاه هم ثابت کرده است که دارای یک دیپلماسی فعال بین المللی برای حل مشکلات مردم بر پایه حفظ عزت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی یکی از امتیازات این دولت را استفاده از جوانان خلاق و فعالی و انقلابی در مناصب و پست های مدیریتی دانست و گفت: این دولت به جای کدخدامحوری بر پایه خدامحوری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراموشی هدف و تفرقه باعث به خطر افتادن انقلاب اسلامی می شود

فراموشی هدف و تفرقه باعث به خطر افتادن انقلاب اسلامی می شود