مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 22:572022-01-30سياسي

بازگشت وضعیت قرمز کرونایی به استان خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، وضعیت کرونایی استان خراسان رضوی باردیگر به بحران نزدیک شد و بر اساس آخرین اطلاعات نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، تربت حیدریه به رنگ قرمز کرونایی در آمد.

بخش های زیادی از استان از جمله مشهد، نیشابور، سبزوار و تایباد نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و در صورت تداوم این وضعیت، بار دیگر شاهد وضعیت قرمز در دیگر شهرهای استان نیز خواهیم بود.

تعطیلی 90 مدرسه در شهرستان تربت حیدریه معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تربت حیدریه از تعطیلی 60 مدرسه در مقطع ابتدایی و 30 مدرسه در مقطع متوسطه خبرداد.

سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهارکرد: آمار مراجعین سرپایی در 24 ساعت گذشته 23 نفر و تعداد بستری شدگان 71 نفر است وی درخصوص تعطیلی دیگر مدارس بیان کرد: مدیر هر مدرسه با توجه به مشاهده بیماری در دانش آموزان باید نسبت به تعطیلی مدارس تصمیم بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تربت حیدریه تاکید کرد: تمامی مدیران مدارس برای پیگیری استمرار آموزش های مجازی باید به نحو مطلبوب برنامه ریزی کنند.

وی در انتقاد از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه گفت: متاسفانه تعداد بسیاری از افراد جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بیخیال شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت وضعیت قرمز کرونایی به استان خراسان رضوی

بازگشت وضعیت قرمز کرونایی به استان خراسان رضوی