مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 23:122022-01-30سياسي

رفع مشکل زندانیان از اولویت ها است


از اولویت های مهم اداره کل زندان های استان به عنوان یک نهاد حاکمیتی رفع مشکلات زندانیان است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل زندان های لرستان گفت: از اولویت های مهم اداره کل زندان های استان به عنوان یک نهاد حاکمیتی رفع مشکلات زندانیان است.

عبدالمجید کشور در مراسم تکریم خانواده زندانیان در مجموعه گردشگری حامی که امروز دهم بهمن ماه برگزار شد، ضمن تشکر از موسسه خیریه هرنگ، خیرین نیک اندیش و تمامی هنرمندان حاضر در مراسم که با کمک انجمن حمایت از خانواده زندانیان که باعث برگزاری چنین مراسمی شده اند، اظهار کرد: امروز همه ما در کنار یکدیگر جمع شده ایم تا موجب شاد کردن دل همسران و فرزندان مددجویان باشیم.

وی تصریح کرد: در هفته ای که پشت سر گذاشته شد، بسیاری از خانواده ها در کنار یکدیگر و با خرسندی هفته زن و روز مادر را گرامی داشتند اما خانواده زندانیان با فقدان سرپرست، نان آور و عضو اصلی خانواده مواجه بودند که این جای خالی را احساس کردند، در این میان خیرین نیک اندیش استان در این هفته ارزشمند با راه اندازی پویش های مهربانی و کمک های مؤمنانه با این عمل صالح به یاری خانواده زندانیان نیازمند شتافتند.

مدیرکل زندان های لرستان خاطرنشان کرد: از اولویت های مهم اداره کل زندان های لرستان به عنوان یک نهاد حاکمیتی رفع مشکلات زندانیان است و در دو سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل زندانیان از اولویت ها است

رفع مشکل زندانیان از اولویت ها است