مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 23:372022-01-30ورزشي

نوار پیروزی های آذرباتری با شکست مقابل پاس گرگان قطع شد


تیم آذرباتری ارومیه پس از کسب 2 پیروزی مقابل شهرداری ارومیه و راهیاب ملل مریوان این هفته با باخت سه بر صفر مقابل پاس گرگان نوار پیروزهای متوالی خود را قطع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیست و دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها عصر روز (یکشنبه 10 بهمن ماه) با هفت دیدار در شهرهای ورامین، تهران، آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار) و مریوان پیگیری شد.

در آخرین دیدار این هفته تیم آذرباتری ارومیه در سالن غدیر این شهر پذیرای پاس گرگان بود ولی با  وجود داشتن امتیاز میزبانی، سه بر صفر از حریف خود شکست خورد.

تیم جوان آذرباتری ارومیه با قبول این شکست امید خود را برای صعود به مرحله پلی آف از داست داد و از این به بعد تنها برای بهبود وضعیت و جدایی از قعر جدول تلاش می کند.

 پاس گرگان در این دیدار با کسب امتیازات 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 19، دهمین پیروزی و سی و یکمین امتیاز خود را  به دست آورد و جایگاهش را با 2 پله صعود به رده هشتم رساند.

تیم آذرباتری ارومیه نیز با 6 برد و کسب 18 امتیاز در رده چهاردهم جدول است و روز چهارشنبه 13 بهمن ماه جاری میهمان هورسان رامسر است.

امیر طلوع کیان و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این دیدار 83 دقیقه ای بودند و وحید پورکاشیان و جواد مرآتی نیز به عنوان داوران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوار پیروزی های آذرباتری با شکست مقابل پاس گرگان قطع شد

نوار پیروزی های آذرباتری با شکست مقابل پاس گرگان قطع شد