خلأ قانونی برای مسئولیت کیفری برخی از تولیدکنندگان داخلیاین نقص یک نقص حادث است که در لحظه اتفاق افتاده و ربطی به نقص مستمری که در اثر استفاده و استهلاک خودرو به وجود می آید، ندارد. آنچه از جانب خودروسازان پس از این اتفاقات تلخ شنیده شد فقط تکذیب بود و توجیه و فرافکنی ولاغیر. - مطابق تحقیقات انجام شده سالانه حدود 23 هزار نفر در تصادفات جاده ای کشور، کشته می شوند که این آمار بیشتر از 3 برابر میانگین بین المللی است. در مقایسه این تعداد تلفات جاده ای در ایران با میزان تلفات تصادفات کشور آلمان با حدود اتومبیلی بالغ بر 4 برابر ایران که کمتر از 4 هزار نفر است، می توان متوجه شد که تعداد خودروهای بیشتر دلیل بر تلفات بیشتر نیست. به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک در دی ماه سال 1400 چندین خبر تلخ تصادفات متعدد و آتش سوزی و انفجار خودرو یا باز نشدن کیسه هوا در این تصادفات دوباره ذهن ها را به سمت خودروسازان داخلی متوجه کرد. مهم ترین آن تصادف حدود 60خودرو در محور بهبهان- اهواز است که در آن 41 تن مصدوم و 5نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند. بنابه گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس پلیس راهور در این حادثه هیچ کدام از ایربگ های خودروهای حادثه دیده باز نشده است و 5اتومبیل هم دچار انفجار و آتش سوزی شده اند. وقتی پلیس راهور اعلام می کند که هیچ کدام از ایربگ های خودروهای ساخت و تولید داخل، عمل نکرده اند یا انفجار و آتش گرفتن خودرو در تصادفی که برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |