مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 06:022022-01-31اقتصادي

خلأ قانونی برای مسئولیت کیفری برخی از تولیدکنندگان داخلی


این نقص یک نقص حادث است که در لحظه اتفاق افتاده و ربطی به نقص مستمری که در اثر استفاده و استهلاک خودرو به وجود می آید، ندارد.

آنچه از جانب خودروسازان پس از این اتفاقات تلخ شنیده شد فقط تکذیب بود و توجیه و فرافکنی ولاغیر.

- مطابق تحقیقات انجام شده سالانه حدود 23 هزار نفر در تصادفات جاده ای کشور، کشته می شوند که این آمار بیشتر از 3 برابر میانگین بین المللی است.

در مقایسه این تعداد تلفات جاده ای در ایران با میزان تلفات تصادفات کشور آلمان با حدود اتومبیلی بالغ بر 4 برابر ایران که کمتر از 4 هزار نفر است، می توان متوجه شد که تعداد خودروهای بیشتر دلیل بر تلفات بیشتر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک در دی ماه سال 1400 چندین خبر تلخ تصادفات متعدد و آتش سوزی و انفجار خودرو یا باز نشدن کیسه هوا در این تصادفات دوباره ذهن ها را به سمت خودروسازان داخلی متوجه کرد.

مهم ترین آن تصادف حدود 60خودرو در محور بهبهان- اهواز است که در آن 41 تن مصدوم و 5نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

بنابه گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس پلیس راهور در این حادثه هیچ کدام از ایربگ های خودروهای حادثه دیده باز نشده است و 5اتومبیل هم دچار انفجار و آتش سوزی شده اند.

وقتی پلیس راهور اعلام می کند که هیچ کدام از ایربگ های خودروهای ساخت و تولید داخل، عمل نکرده اند یا انفجار و آتش گرفتن خودرو در تصادفی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلأ قانونی برای مسئولیت کیفری برخی از تولیدکنندگان داخلی

خلأ قانونی برای مسئولیت کیفری برخی از تولیدکنندگان داخلی