مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 08:222022-01-31سياسي

تخصیص بودجه بین محلات شهر بندرعباس عادلانه نیست


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: هدف ما از جلسات هفتگی در محلات، پایه گذاری و آغاز کار برای حل مشکلات است، تخصیص بودجه بین محلات شهر عادلانه نیست و باید نگاه ویژه تری به محلات و بافت فرسوده شود.

- حسن سالاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از وعده های ما در زمان انتخابات همین مسئله بود که همواره پای حرف مردم بنشینیم و استارت هر شنبه پای حرف مردم را زدیم تا شنوای حرف مردم در محلات مختلف شهر باشیم.

وی افزود: کار شورا کار نظارتی و پیگیری دغدغه ها و مشکلات مردم است ما برای حل و فصل مشکلات مردم وارد شورا شدیم و این مسیر را برای امیدوار کردن مردم به انجام اقداماتی برای کاهش مشکلات دنبال خواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: مشکلات متعددی در محلات این شهر وجود دارد که در سال های گذشته و به مرور به وجود آمده است، آنطور که از زبان مردم شنیدیم مهم ترین مشکل محلات قدیمی و بافت فرسوده مانند محله چاهستانی ها مشکل بازگشایی معبر است.

وی تصریح کرد: تا معبر باز نشود مشکل فاضلاب در این منطقه حل شدنی نیست و منطقه را درگیر بسیاری از مشکلات دیگر مانند مشکل آموزشی و بهداشتی می کند که شهرداری و دیگر نهادهای شهر باید دست به دست هم بدهند تا این مشکلات را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه بین محلات شهر بندرعباس عادلانه نیست

تخصیص بودجه بین محلات شهر بندرعباس عادلانه نیست