مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 08:472022-01-31سياسي

دستور دادستان کرمانشاه برای مقابله با شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان


دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از دستگاه های ذیربط خواست تا برای مقابله با شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

- دستور دادستان کرمانشاه برای مقابله با شیوع "آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان" ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از دستگاه های ذیربط خواست تا برای مقابله با شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشاهده چهار کانون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه، اظهار کرد: جهت پیشگیری از وقوع کانون های بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در سطح مناطق مختلف استان لازم است برخی اقدامات در دستور کار قرار گیرد.

وی به خطرات انتقال این بیماری به انسان و احتمال شیوع آن در واحدهای صنعتی طیور اشاره کرد و گفت: در این زمینه طیور موجود در کانون های آلوده که همگی بومی هستند باید معدوم شوند.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین به منظور صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از تهدید علیه بهداشت عمومی و دستورالعمل نحوه برخورد با گله های مشکوک و آلوده به آنفلوآنزای فوق حاد طیور باید در اسرع وقت اقدامات قانونی در چارچوب موازین و مقررات مربوطه اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان کرمانشاه برای مقابله با شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان

دستور دادستان کرمانشاه برای مقابله با شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان