مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:072022-01-31اقتصادي

558 مورد بازرسی از اصناف پیشوا/نانواهای منصف تشویق می شوند


فرماندار پیشوا از 558 مورد بازرسی از اصناف این شهرستان طی یک هفته اخیر خبر داد و گفت: در طرح پایش نانوایی ها، نانواهای منصف تشویق می شوند.

- ، ابراهیم تاجیک نوری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت رفاهی و معیشتی مردم اظهار داشت: یکی از اولویت های کاری ما در شهرستان، بحث معیشت مردم است و در همین راستا پایش مستمر بازار و نظارت بر نانوایی ها و صنوف به صورت جدی در شهرستان پیشوا دنبال می شود.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه طی هفته گذشته، 558 مورد بازرسی توسط بسیج اصناف، جهاد کشاورزی، اداره صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان و 5 گشت مشترک توسط دستگاه های متولی انجام شده است گفت: طی آن 44 اخطار صادر شد که از این تعداد 17 واحد در انتظار رأی تعزیرات هستند.

تاجیک نوری افزود: یکی از برنامه های در دست اجرا در طرح پایش نانوایی ها، بازنگری سهمیه آرد نانوایی ها، برخورد با نانوایی های متخلف و تشویق نانواهای منصف و درستکار است.

وی در ادامه عنوان داشت: متقاضیان احداث واحد نانوایی می توانند برای درخواست جواز کسب، با ثبت نام در سامانه و مراجعه به اتحادیه نانوایان نسبت به اخذ جواز اقدام و برای طی مراحل، درخواست خود را به فرمانداری ارائه دهند تا در کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان بررسی و روال آن طی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

558 مورد بازرسی از اصناف پیشوا/نانواهای منصف تشویق می شوند

558 مورد بازرسی از اصناف پیشوا/نانواهای منصف تشویق می شوند