مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-31سياسي

جزییات افتتاح 11 هزار میلیارد ریال پروژه در 7 فرودگاه کشور


وی، نصب و راه اندازی 93 دستگاه سامانه کمک ناوبری بازرسی XRAY به ارزش هفت میلیون یورو برای فرودگاه های کشور را از دیگر پروژه های این ایام یاد کرد.

- وی، نصب و راه اندازی 93 دستگاه سامانه کمک ناوبری بازرسی XRAY به ارزش هفت میلیون یورو برای فرودگاه های کشور را از دیگر پروژه های این ایام یاد کرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی برای افتتاح و بهره برداری 9 پروژه بزرگ و شاخص فرودگاهی به ارزش بیش از 11 هزار میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

سیاوش امیرمکری امروز (دوشنبه) درباره پروژه های قابل افتتاح شرکت فرودگاه ها در ایام دهه فجر به ایرنا گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، 9 پروژه در 2 بخش عملیات هوانوردی و فرودگاهی در هفت فرودگاه کشور شامل مهرآباد، مشهد، بندرعباس، زاهدان، سراوان، خرم آباد و ساری قابل بهره برداری است که ارزش روز این پروژه ها افزون بر 11 هزار و 146 میلیارد ریال براورد شده است.

وی اظهار داشت: در فرودگاه بین المللی مهرآباد، همزمان با سالگرد بازگشت شکوهمندانه امام خمینی(ره) به میهن، آشیانه هواپیمای فلایت چک و ساختمان جانبی به ارزش 910 میلیارد ریال و سامانه کمک ناوبری ILS/DME به ارزش 800 هزار یورو همراه با تعدادی از پروژه های دیگر بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افتتاح 11 هزار میلیارد ریال پروژه در 7 فرودگاه کشور

جزییات افتتاح 11 هزار میلیارد ریال پروژه در 7 فرودگاه کشور