مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-31سياسي

وادار کردن جامعه به تفکر از ماموریت های هیئت های اندیشه ورز است


رییس هییت اندیشه ورزی بسیج استان یزد با تاکید بر این که انواع و اقسام تفکر سبقه توحیدی دارند، تفکر و وادار کردن جامعه به فکر کردن را از ماموریت های هیئت های اندیشه ورز خواند.

- ایسنا/یزد رییس هییت اندیشه ورزی بسیج استان یزد با تاکید بر این که انواع و اقسام تفکر سبقه توحیدی دارند، تفکر و وادار کردن جامعه به فکر کردن را از ماموریت های هیئت های اندیشه ورز خواند.

آیت الله سید محمد کاظم مدرسی در نشست هم اندیشی هییت های اندیشه ورز بسیج استان که صبح امروز به همت مجمع بسیجیان در سالن فرهنگ دانشگاه یزد برگزار شد، با بیان این که یکی از ماموریت ها و فلسفه تشکیل این جلسات، تصمیم گیری و تفکر برای جوانان است، گفت: بسیج مرکز رشد و بارور شدن دین، معنویت، دنیا و آخرت جوانان است.

وی افزود: امروز جوانان ما دارای مشکلات زیادی هستند و یکی از ماموریت های هیئت های اندیشه ورز یافتن راه حل برای رفع این مشکلات بوده و باید در این زمینه احساس مسئولیت کنیم.

مدرسی، تفکر و وادار کردن جامعه به فکر کردن را از ماموریت های هیئت های اندیشه ورز برشمرد و ابراز کرد: براساس آیات و روایات انواع و اقسامی برای تفکر بیان شده که همگی سبقه توحیدی دارند بنابراین تفکر در آفاق(آیات الهی)، تفکر در انفاس(نگاه به خود)، تفکر در تاریخ و گذشتگان و تفکر در عمل، رفتار و افعال از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وادار کردن جامعه به تفکر از ماموریت های هیئت های اندیشه ورز است

وادار کردن جامعه به تفکر از ماموریت های هیئت های اندیشه ورز است