مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:522022-01-31بين الملل

چهارمین مأمور ارشد موساد نیز استعفا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش کردند که یکی از فرماندهان واحد عملیات ویژه موساد که نامی از وی برده نشده است، - پس از گذشت سه ماه از استعفای سه مأمور ارشد سازمان جاسوسی موساد به دلیل اختلاف با رییس تازه منصوب شده این سازمان صهیونیستی، چهارمین مأمور ارشد آن نیز استعفا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش کردند که یکی از فرماندهان واحد عملیات ویژه موساد که نامی از وی برده نشده است، استعفا کرده است.

او چهارمین مأمور ارشد موساد محسوب می شود که با گذشت هفت ماه از انتصاب دیوید بارنیا بعنوان مدیر سازمان جاسوسی موساد در ژوئن 2021 از سمت خود کناره گیری می کند.

بنا بر گزارش روز گذشته (یکشنبه) کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، این فرمانده ارشد موساد پس از آن استعفا کرده است که بارنیا به او و دیگر مقام های این سازمان جاسوسی گفته اند که به یک بار اضافی در این سازمان تبدیل شده اند .

روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به اینکه معاون این فرمانده ارشد موساد و شماری از مأموران این سازمان نیز در پی این حادثه استعفا کرده اند ، گزارش کرد: بارنیا به دلیل مشکلاتی که در عملیات ماموران اسراییلی در خارج از کشور وجود داشت، می خواست تغییرات عمده ای در نحوه عملکرد بخش تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین مأمور ارشد موساد نیز استعفا کرد

چهارمین مأمور ارشد موساد نیز استعفا کرد