مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-31سياسي

تحول در نظام درمان کشور با نسخه نویسی الکترونیک/ چالش های اجرای طرح


عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: اگر قرار است در ساختار نظام سلامت و درمانی کشور تحولی ایجاد بشود، باید از دولت الکترونیک تبعیت بکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک که با هدف تسهیل و تسریع درمان بیماران طراحی شده است، این روزها با اما و اگرهایی مواجه شده که غالباً حکایت از ضعف زیرساخت های فنی و الکترونیکی دارد.

به باور منتقدان اجرای بد یک طرح خوب می تواند اصل طرح را مورد تردید قرار دهد و بر این اساس معتقدند که باید در اسرع وقت برای حل مشکلات زیرساختی این طرح، تدابیر اساسی اندیشیده شود.

برای بررسی بیشتر این موضوع به سراغ ولی الله فرزانه عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس رفتیم و دیدگاه وی را در این زمینه جویا شدیم.

این نماینده مجلس با اشاره به سرگردانی مردم در برخی از مناطق کشور می گوید: آنچه که مشخص است، این است که زیرساخت های مورد نیاز برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک فراهم نشده است.

ای کاش مانند طرح پزشک خانواده ابتدا در چند استان به صورت آزمایشی انجام می شد و پس از برطرف کردن معایب طرح، در نهایت آن را در کل کشور اجرا می کردند.

در حال حاضر همه گله مند هستند به این دلیل که زیرساخت های مناسب فراهم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در نظام درمان کشور با نسخه نویسی الکترونیک/ چالش های اجرای طرح

تحول در نظام درمان کشور با نسخه نویسی الکترونیک/ چالش های اجرای طرح