مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-31سياسي

کمک 10 میلیاردی جهیزیه و اهدای حدود 3 هزار لوازم گرمایشی به نیازمندان گلستانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان شامگاه یکشنبه در سیمای استان گلستان با اشاره به ایجاد 3 هزار و 500 شغل برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد گلستان اظهار کرد: در حوزه کارآفرینی و اشتغال بیش از 200 برنامه برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در حوزه کارآفرینی و اشتغال بیش از 200 برنامه برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در دستور کار است، گفت: توزیع لوازم گرمایشی در هفته گذشته آغاز شد و 2 هزار و 988 لوازم گرمایشی به ارزش 60 میلیارد ریالی توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این استان خبر داد و افزود: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد به ارزش 10 میلیارد و 400 میلیون تومان تعلق گرفت.

بابایی با اشاره به اشتغالزایی برای 3 هزار و 500 خانواده تحت پوشش کمیته امداد در این استان، عنوان کرد: 85 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در گلستان داریم که این افراد 15 درصد از جمعیت استان گلستان را تشکیل می دهند، در سال گذشته 30 درصد سهم اشتغال در گلستان توسط کمیته امداد انجام شد این در حالی است که در سال جاری افزایش اعتبار 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیاردی جهیزیه و اهدای حدود 3 هزار لوازم گرمایشی به نیازمندان گلستانی

کمک 10 میلیاردی جهیزیه و اهدای حدود 3 هزار لوازم گرمایشی به نیازمندان گلستانی