مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-31سياسي

حرکت در ریل اقتصاد مقاومتی


داستان اتخاذ اقتصاد مقاومتی، به عنوان راهبرد جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن، داستانی است که با خلاقیت و ایده پردازی حکیم فرزانه انقلاب اسلامی در چند سال اخیر رقم خورده است.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- مهدی سعیدی : داستان اتخاذ اقتصاد مقاومتی، به عنوان راهبرد جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن، داستانی است که با خلاقیت و ایده پردازی حکیم فرزانه انقلاب اسلامی در چند سال اخیر رقم خورده است.

معظم له در طول سال های اخیر با همه توان تلاش کردند تا جهت گیری کلان کشور را در این مسیر قرار داده و حرکت پیشرفت اقتصادی کشور را مبتنی بر آن ریل گذاری کنند.

معظم له علاوه بر صدور اوامر و دستورهای لازم و برنامه ریزی و سیاستگذاری های ضروری برای تحقق عملیاتی اقتصاد مقاومتی، تلاش کرده اند تا اقتصاد مقاومتی را به گفتمان برتر و غالب در فضای جامعه و بازار بدل سازند.

در این مسیر از ابزارهایی بهره گرفتند که نمونه ای از آن، نامگذاری سال های گذشته با عناوینی چون، سال اقتدارملی و اشتغال آفرینی، نوآوری و شکوفایی، اصلاح الگوی مصرف، همت و کار مضاعف، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال، حمایت از کالای ایرانی، رونق تولید و جهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در ریل اقتصاد مقاومتی

حرکت در ریل اقتصاد مقاومتی