مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-31پزشكي

کرونا در سمنان همچنان می تازد/ ابتلا به ویروس را دست کم نگیرید


19 در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، 20 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید 19- در 24 ساعت گذشته در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان بستری شدند.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی است.

کامران قدس، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیرامون آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، 52 هزار و 637 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته (از دهم تا یازدهم بهمن ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 20 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 11 هزار و 16 نفر رسیده است و 41 هزار و 621 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

قدس ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های زیرپوشش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در سمنان همچنان می تازد/ ابتلا به ویروس را دست کم نگیرید

کرونا در سمنان همچنان می تازد/ ابتلا به ویروس را دست کم نگیرید