مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-31سياسي

بسیجیان گلستان در ایام الله دهه فجر 2547 برنامه اجرا می کنند


فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری دو میلیون و 547 برنامه متنوع از افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی تا برگزاری جشن های انقلاب در ایام الله دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، علی ملک شاهکویی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از دو میلیون و 547 برنامه توسط بسیجیان و آحاد مردم در استان برگزار می شود.

وی افزود: رژه موتوری و استقبال نمادین از ورود امام، برگزاری مسابقات تیراندازی، جشن های انقلاب در مهد کودک ها، برنامه های پاتوقی سرود انقلاب و شب شعر در سراسر استان، جشنواره های چند رسانه ای تولید محتوا با عنوان انقلاب -مردم، مسابقه کتابخوانی نیمه دیگرم و همایش نقش روحانیت بخشی از برنامه هایی است که در این ایام برگزار می شود.

ملک از توزیع 15 هزار بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی در روز دوشنبه 17 بهمن خبر داد و افزود: آزادسازی زندانیان غیر عمد مالی توسط بسیج حقوقدانان و یادواره شهدای عشایر دهستان کرند نیز در همین روز برگزار م شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در روز چهارشنبه 20 بهمن ماه رزمایش بصیرتی ثامن 18 به صورت مجازی و افتتاح 20 پروژه محرومیت زدایی به صورت متمرکز، تور رسانه ای رسانه روایتگر و همایش استانی فجر آفرینان اصناف برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان گلستان در ایام الله دهه فجر 2547 برنامه اجرا می کنند

بسیجیان گلستان در ایام الله دهه فجر 2547 برنامه اجرا می کنند