مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-31اقتصادي

مازندران جزو پنچ استان اول متقاضی فرزندخواندگی است


مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه مازندران جزو پنج استان اول متقاضی فرزند خواندگی در کشور است، گفت: هزار و 200 خانواده متقاضی فرزندخواندگی در نوبت هستند.

- ، فرزاد گوهردهی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه ماهانه 325 میلیارد ریال مستمری به خانواده های تحت پوشش پرداخت می کنیم، اظهار داشت: 35 نفر از افراد دارای بیماری متابولیک در استان تحت پوشش هستند و خدمات مرتبط را دریافت می کنند.

وی توانمندسازی و ارائه خدمات و لوازم توانبخشی را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: امسال چهار هزار و 100 نفر از جامعه هدف از کمک هزینه توانبخشی بهره مند شدند.

وی پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به هزار و 800 نفر از جامعه، مناسب سازی محیط زندگی و توانمندسازی معلولان از دیگر خدمات و اقدامات جزو پنج گرفته ذکر کرد و گفت: 530 نفر از افراد تحت پوشش و توانخواه دانشجویان هستند که از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.

گوهردهی با عنوان اینکه فرزندخواندگی در استان دارای متقاضی زیادی است، گفت: فرزندخواندگی مستلزم فرایندی زمانبر است و در مراکز تحت پوشش 203 کودک در آن نگهداری می شود و جزو پنچ استان اول متقاضی فرزندخواندگی در کشور هستیم.

مدیرکل بهزیستی مازندران یادآور شد: هم اکنون بیش از هزار و 200 متقاضی فرزندخواندگی در استان وجود دارد واولویت برای واگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران جزو پنچ استان اول متقاضی فرزندخواندگی است

مازندران جزو پنچ استان اول متقاضی فرزندخواندگی است