مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-31اجتماعي

تزریق دُز سوم کرونا برای معلمان اجباری نیست


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حضور معلمان در مدارس منوط به تزریق دُز سوم واکسن کرونا نیست و اجباری به تزریق دوز سوم نیست.

- آذر کیوان امیرپور در گفت وگو با تعیین تکلیف نحوه فعالیت مدارس را به عهده استان ها گذاشته است و هر استان با توجه به وضعیت می تواند کلاس ها را حضوری یا مجازی تشکیل دهد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در وضعیت قرمز تمامی کلاس ها به صورت مجازی تشکیل خواهد شد، ادامه داد: در وضعیت فعلی تمامی کلاس ها در تمامی پایه ها در شهرستان های کاشان، نطنز و آران و بیدگل به صورت مجازی تشکیل می شود.

برای پروتکل ها برخوردی با مدارس نشده است وی تاکید کرد: در خصوص نوع آموزش در وضعیت نارنجی مصوبه جدیدی در ستاد استانی کرونا نوشته خواهد شد و بر اساس آن مدارس به فعالیت خود در حوزه آموزش حضوری و مجازی ادامه خواهند داد.

امیرپور در پاسخ به اینکه آیا مدرسه ای به دلیل تخلف در رعایت پروتکل ها به سمت آموزش مجازی رفته است، تصریح کرد: چنین برخوردی تا به حال نبوده است، بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را برای تشکیل کلاس ها با کمترین خطر به کار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دُز سوم کرونا برای معلمان اجباری نیست

تزریق دُز سوم کرونا برای معلمان اجباری نیست